Zvládneš zkoordinovat komunikaci a zviditelnění projektů Police Symphony Orchestra? Jako třeba koncert pro tisíce lidí uprostřed přírody, vystoupení se zahraniční hvězdou, busking na ulici a nebo taky úplně normální koncerty orchestru a sboru? Pak jsi náš člověk! K ruce budeš mít šikovnej tým. Na tobě je zodpovědnost za komunikační aktivity – od koncepce, přes správu až po realizaci.

Jsme banda 150 muzikantů, zpěváků a dobrovolníků, co hledá šéfa/šéfku marketingu a PR pro tyhle bláznoviny. Baví nás hudbou sbližovat stovky lidí, pomáhat a tvořit nezapomenutelné zážitky. Teď žijeme hlavně filmem Velký finále PSO, který vyráží s naším příběhem do českých kin.

Co tě u nás čeká:

- dlouhodobé budování značky Police Symphony Orchestra
- řízení komunikace a koordinace jednotlivých aktivit
- tvorba komunikačního a mediálního plán, dohlížení na jejich realizaci
- vedení nadupanýho 3členného týmu a spolupráce s externí PR agenturou
- udržování dobrých vztahů s mediálními partnery
- správa svěřeného rozpočtu
- spousta muziky a zážitků

Naše srdce si získáš, když:

- máš zkušenost s vedením týmu
- makáš aspoň 2-3 roky v marketingu
- zdobí tě excelentní komunikační a vyjednávací schopnosti
- spolehlivost, zodpovědnost a schopnost řešit problémy ti není cizí
- dokážeš motivovat a inspirovat druhé
- víš, která bije v oblasti kulturního dění
- dorozumíš se plynule anglicky
- znáš Google Workspace, MS Office a Canvu
- zkušenost s tvorbou strategie a procesů v oblasti marketingu výhodou
- nejsi suchar

Co za to:

- min. 0,5 úvazek
- kancl v srdci pražských Vinohrad, kde se pravidelně scházíme
- a v něm mladý, pohodový a srandičkami sršící kolektiv
- možnost částečného home office
- sleva na naše koncerty pro tvoje blízké
- a samozřejmě peníze


Životopis a motivační dopis pošli Lucce Sovákové na mail lucie.sovakova@policesymphony.cz do 14. 8. 2024. Osobní dostaveníčko si s uchazeči dáme v týdnu od 19. 8. a s nástupem počítáme ideálně už od září. Těšíme se na tebe!